IMPREZA

SUBARU e-BOXER

Nová generace pohonných jednotek Subaru

Nová generace pohonných jednotek Subaru

Hybridní pohon e-BOXER kombinuje elektromotor se dvěmi klíčovými technologiemi Subaru: motorem BOXER a symetrickým pohonem všech kol. Nové spojení přináší parádní zážitky ze sportovního řízení, tak i ticho a pohodlí v kabině bez nežádoucích hluků a vibrací na všech typech cest, kterými se ubíráte.


Motor SUBARU BOXER + Elektrická technologie

Pro efektivní jízdu systém SUBARU e-BOXER přizpůsobuje poměr rozdělení výkonu mezi dvoulitrovým motorem s přímým vstřikováním a elektromotorem inteligentně zabudovaným do převodovky Lineartronic tak, aby odpovídal okolním podmínkám jízdy a řízení. Výsledkem je tichý, plynulý přísun výkonu pro komfortní a příjemnou jízdu v mnoha situacích. A co víc, podélné umístění motoru a baterie podél osy vozidla doplňuje stabilitu a symetrické rozložení váhy auta, kterou má Subaru v genech od plochého motoru BOXER s nízkým těžištěm a vlastního designu Symetrical AWD.

Citlivá odezva na řízení a stabilita v zatáčkách.

V důsledku vyšších hmotností elektrických motorů může utrpět rozložení váhy celého vozidla. Ne tak u Subaru, které důsledně udržuje strategické umístění komponentů SUBARU e-BOXER v linii Symmetrical AWD a citlivě balancuje celkovou rovnováhu auta. Plochý benzínový motor má těžiště nízko nad zemí a elektromotor je zabudován v převodovce ve středu vozidla, což vše dohromady pomáhá udržet přesné ovládání a stabilitu v zatáčkách, které vozy Subaru tak rády poskytují.

Vzrušení i na dálnicích. Jistota i na nerovných silnicích.

SUBARU e-BOXER soupeří s akcelerací benzínových vozidel o třídu výše a poskytuje tak sebevědomý výkon na dálnici i vzrušující jízdu na blátivých nebo nerovných cestách.

Městem pohodlně jako nůž máslem.

Kompaktní a výkonný elektromotor umožňuje citlivé a svižné zrychlování při jízdě a pružný odpor při zpomalování, takže váš pohyb v městském provozu bude bez stresu, i když se máte jen posunovat v zácpě mezi semafory.

Indikátor jízdních systémů motoru

Akcelerace, lehké zatížení:
EV mód

Střední zatížení:
Asistence elektrického motoru

Velké zatížení:
Benzínový motor v činnosti

Decelerace:
Rekuperace, dobíjení baterie

Řidič je vždy odpovědný za bezpečnost a sledování dopravního provozu a regulací.

Sledujte nás: