BATERIOVÝ ELEKTRICKÝ VŮZ
(BEV)

Nová Subaru SOLTERRA

Připraveno pro výzvy, které čekají

Elektrická platforma e-SUBARU GLOBAL PLATFORM byla zcela přepracována, takže nyní poskytuje komplexně vylepšené provozní vlastnosti. Díky zvýšené kapacitě a inteligentnějšímu řízení baterie a dalšímu zvýšení účinnosti předního a zadního elektromotoru došlo k významnému prodloužení dojezdu. Všechna tato zdokonalení přinášejí do cestování více klidu a umožní prozkoumat vzdálenější místa než kdykoli předtím.

e-SUBARU GLOBAL PLATFORM

Nová platforma e-SUBARU GLOBAL PLATFORM, navržená pro vozy s elektrickým pohonem, byla dále zdokonalena. Baterie je umístěna pod podlahou, kde snižuje těžiště, zlepšuje ovladatelnost a umožňuje vytvořit objemnější vnitřní prostor. Inovativní koncepce: obal baterie je napevno spojen se strukturou karoserie, což významně zvyšuje její celkovou tuhost.

Poháněcí soustava (motor/akumulátor)

Poháněcí soustava byla kompletně přepracována a současně byla zvýšena kapacita baterie. Motory na přední a zadní nápravě poskytují okamžitý točivý moment, což znamená rychlou odezvu a lineární zrychlení. Kola roztáčí výkon až 252 kW produkovaný dvojicí motorů, zatímco vodou chlazený systém reguluje teplotu baterie a zajišťuje tak konzistentní výkon.

Baterie

SOLTERRA je vybavena zvětšeným lithium-iontovým akumulátorem s vodním chlazením, které udržuje jeho optimální teplotu. Poskytuje stabilní výkon i v náročných podmínkách, jako jsou extrémní teploty, jízda vysokou rychlostí nebo rychlé nabíjení, a zajišťuje spolehlivost a jistotu při každé jízdě.

Nabíjení

SOLTERRA zásluhou zvětšeného dojezdu a schopností rychlého nabíjení poskytuje komfortní cestování i na dlouhé vzdálenosti. Schopnost nabíjení výkonem až 150 kW (DC) doplní baterii na 80 % kapacity za pouhých 30 minut*. Posílená palubní nabíječka s výkonem až 22 kW (AC) zrychluje standardní nabíjení. Aplikace pro telefony umožňuje sledovat proces nabíjení na dálku.

Nabíjecí výkon při nízkých teplotách

Systém ohřevu baterie zajišťuje spolehlivé a rychlejší nabíjení i za nízkých teplot. Pokud navíc v navigačním systému nastavíte jako cíl nabíjecí stanici, funkce předehřívání baterii před příjezdem zahřeje, což výrazně zkrátí dobu nabíjení, a to i při teplotách –10°C.

* Podívejte se na podmínky

*Doba nabíjení se může lišit v závislosti na mnoha faktorech, jako je teplota či stav vozidla a baterie.