proč subaru: Technologie: Bezpečnost

Aktivní bezpečnost

Pečlivě laděné výkony pro vyšší úroveň bezpečnosti.

SUBARU pečlivě vyladilo všechny základní funkce vozu, jako je jízda, ovladatelnost a zpomalení, a vyrábí automobily, které nabízejí výjimečnou...

Stabilita & Spolehlivá ovladatelnost

Robustní, přesto agilní konstrukce

Pevnost karoserie je dost možná nejdůležitějším faktorem, který bývá často opomíjen. Nedostatečně tuhé karoserie trpí při přejezdech nerovností nebo při zatáčení otřesy nosné konstrukce, což má za následek nepředvídatelné a nespolehlivé chování vozu. Karoserie SUBARU využívá nových prstencových výztuží karoserie, které řidiči poskytují přesnou zpětnou vazbu a spolehlivé jízdní vlastnosti. Související: Pasivní bezpečnost

Klid a potěšení z jízdy

Extrémní výkony, které umožňuje špičkové rozložení hmotnosti, jsou v součinnosti s vynikající přilnavostí pohonu všech kol. Maximální stabilitu za všech okolností zajišťují minimalizované náklony karoserie, stejně jako předklánění při brzdění a zaklánění při akceleraci. Karoserie se tak méně houpe, což přináší vyšší jízdní komfort pro všechny pasažéry. Související: Pohon všech kol Symmetrical AWD

Stabilita a ovladatelnost

Zavěšení předních kol má větší zdvih, který vozu umožňuje lépe kopírovat profil vozovky. Tím je zajištěna větší jízdní stabilita a vynikající odezva od řízení. Zadní zavěšení nové generace udržuje pneumatiky kolmo k vozovce a rovnoměrně pohlcuje otřesy. Přední a zadní zavěšení je pro bezpečné a spolehlivé jízdní vlastnosti a špičkový jízdní komfort vzájemně sladěno.

Spolehlivost v kopcích

Asistent rozjezdu do kopce je asistenční systém, který při rozjezdu do svahu udržuje vozidlo na místě. Systém při rozjezdu vozu do kopce po dobu přibližně jedné sekundy po puštění brzdového pedálu udržuje brzdný tlak, čímž zabraňuje při rozjezdu couvnutí vozu z kopce dolů.

Stabilita, díky které automobil jede jako po kolejích, a množství asistenčních systémů. Vynikající trakce a spolehlivá ovladatelnost se systémem pohonu všech kol Symmetrical AWD a podvozek s vynikajícími schopnostmi pro jízdní vlastnosti, jaké řidič očekává. Velmi tuhá a lehká karoserie pro stabilní jízdní vlastnosti a schopnost rychlých vyhýbacích manévrů. Únavu řidiče pomáhá snižovat také Asistent rozjezdu do kopce.

Jistota v zatáčkách

Plynulá jízda na jakémkoliv povrchu

Představte si, že můžete vjet do zatáčky plné sněhu nebo vody bez obavy, že se automobil dostane do nepředvídatelného smyku, že můžete zatáčku projet přesně tak, jak jste zamýšleli, a že můžete ze zatáčky plynule vyjet. SUBARU je vybaveno mnoha funkcemi, které umožňují bezproblémové zatáčení.

Stabilizační systém

Stabilizační systém je elektronické zařízení, které zabraňuje smyku při ztrátě trakce tím, že neustále monitoruje úhel natčení volantu, otáčky motoru, zvolený...

Režim Track

Subaru zdokonalilo primární systém VDC v souladu s vylepšením podvozku modelu BRZ. V režimu Track dochází k pozdějším zásahům systému VDC a ve srovnání s normálním...

Vektorové řízení dynamiky

Nová funkce, která posouvá schopnosti vozu předcházet nebezpečným situacím o další kus dál. Při průjezdu zatáčkou systém VDC přibrzdí...
Stabilizační systém
Vektorové řízení dynamiky

Brzdění

Výkonná a spolehlivá decelerace i na kluzkých površích

Účinek brzdové soustavy přímo souvisí s bezpečností vozu a jeho schopnostem předcházet nebezpečným situacím. Hlavním cílem SUBARU je nabídnout cestujícím klid v duši. Aby dostálo svého cíle, jsou brzdy navrženy tak, aby při sešlápnutí reagovaly rychle na téměř jakémkoliv typu silnice.

Elektronické rozdělování brzdného účinku EBD

Elektronické rozdělování brzdného účinku EBD je systém, který podle situace v optimálním poměru rozděluje brzdnou sílu na kola přední a zadní nápravy. Přední a zadní kola se otáčejí jinou rychlostí v závislosti na způsobu jízdy a hmotnosti vozu. Systém tyto změny detekuje a podle situace rozděluje brzdný výkon na určitá kola s cílem maximálně spolehlivého zpomalení.

Brzdový asistent

Většina řidičů není při nouzovém brzdění schopna vyvinout na brzdový pedál dostatečný tlak, což má někdy za následek, že je nehoda závažnější, než by musela nezbytně být. Brzdový asistent zvyšuje tlak v brzdové soustavě a řidiči pomáhá předcházet vzniku těchto situací. Podle rychlosti a síly, s níž řidič pedál sešlápne, asistent určí, zda se jedná o nouzové brzdění, a pokud ano, automaticky zvýší tlak v brzdové soustavě.

Funkce chytré brzdy

Jestliže řidič sešlápne omylem současně brzdový i plynový pedál, omezí systém Brake Override výkon motoru a dá přednost brzdě. Tato funkce účinně předchází nehodám způsobeným sešlápnutím nesprávného pedálu.