Aktuálně Subaru ČR

SUBARU ČR - aktuální zprávy

Informace o způsobu práce během podzimního období pandemie

22.10. 2020
#jsmesvami
Podzimní aktuální okolnosti opět mají dopad na naše činnosti, ale Subaru je zde pro vás a servisy hlásí otevřeno


Všechny naše partnerské servisy jsou k Vaší dispozici. Dovolujeme si vás informovat, že v servisech se nadále poskytují veškeré servisní služby pro veřejnost v souladu s vyhlášeními vlády ČR. Zajišťujeme vše pro Vaši maximální bezpečnost ať už při řešení komunikace, nákupu náhradních dílů, servisu nebo urgentní opravy. Auta budou přebírána a opět odevzdávána v hygienickém režimu. Autorizované servisy ve všech svých prostorách dodržují hygienické zásady a bezpečnostně zdravotní pokyny jako např. provedení dezinfekce interiéru, bezpečnost a ochrana zdraví všech je prioritou.

Pokud potřebujete servis vašeho Subaru, doporučujeme kontaktovat vašeho partnera Subaru telefonicky nebo e-mailem před návštěvou, optimalizujete tak časové možnosti rozvržení zákazníků na jednom místě.

Kontakty našich partnerů naleznete zde.

S díky za pochopení a zůstáváme s přáním pevného zdraví,
Vaše Subaru ČR

Subaru Impreza e-BOXER

20.7. 2020
· V pořadí třetí hybridní model pro evropský trh, poháněný speciálně navrženým motorem BOXER s protiběžnými písty, elektromotorem a symetricky uspořádaným pohonem všech kol AWD
· K dispozici má možnost volby jízdních režimů Subaru Intelligent (SI)
· Nová výbava: funkce automatického brzdění při couvání a přední kamera
· Standardní výbavou je asistenční systém EyeSight
· Postavený na globální platformě Subaru (SGP)
· Přepracovaný přední nárazník a světlomety zdůrazňují motto „pokrokové sportovnosti“


První generace Subaru Impreza byla uvedena na trh v roce 1992 s cílem poskytnout všem cestujícím bezpečný, zábavný a b>dynamický zážitek z jízdy. V průběhu let se věhlas modelu rozšířil po celém světě a Impreza se stala ikonickým modelem značky Subaru. Díky tomu se toto jméno stalo nejoblíbenějším označením v celém výrobním programu Subaru.

Od té doby bylo na celém světě prodáno přibližně 2,9 milionu kusů, z toho 260 tisíc kusů v Evropě (včetně série WRX do r. 2014). Impreza zůstává skutečným světovým průkopníkem v poskytování osobitého pocitu bezpečnosti, zábavy a robustnosti.

Model páté generace zcela novým způsobem oslavuje legendární dědictví Subaru Impreza. Nové provedení v podobě prvního provedení Impreza e-BOXER si klade za cíl nabídnout prvotřídní bezpečnost v případě nehody, která dodá posádce klid mysli, a současně také sportovní ovladatelnost a potěšení v duchu nejlepších tradic modelu Impreza.


HLAVNÍ VLASTNOSTI SUBARU IMPREZA e-BOXER (EVROPSKÁ VERZE)

Vylepšená jízdní výkonnost a hospodárnost zásluhou pohonu e-BOXER
Lineární a pružné zrychlení
Zvýšený výkon a mimořádná pružnost
Plynulá jízda a přirozená citlivost brzd
Hospodárnost

Automobil je vybaven novou generací poháněcí soustavy, kombinující elektromotor se dvěma hlavními technologiemi Subaru: motorem BOXER a symetrickým pohonem všech kol AWD.

· Nový model si zachovává typickou kombinaci pohonu všech kol S-AWD s nově vyvinutou pohonnou jednotkou e-BOXER. Tu tvoří 2litrový plochý čtyřválec s protiběžnými písty a přímým vstřikováním paliva, jehož komponenty jsou z 80 % nové a který je spojen s elektromotorem a upravenou převodovkou Lineartronic. Výsledkem je plynulejší, o 30 % lineárnější a pružnější akcelerace a rychlý nástup točivého momentu.

· Systém Subaru e-BOXER v závislosti na jízdních podmínkách upravuje rozdělení hnací síly mezi 2litrovým motorem s přímým vstřikováním (DI) a elektromotorem. V zásadě volí mezi třemi jízdními režimy: pohonem pouze na spalovací motor, pohonem pouze na elektromotor a vzájemnou spoluprací obou pohonných jednotek.

· Při rozjezdu z nulové rychlosti nebo v nízkých rychlostech pohání vozidlo pouze elektromotor, a to s minimální hlučností a s nulovými emisemi. V závislosti na podmínkách a stavu nabití baterie umí jet čistě na elektřinu až na vzdálenost 1,6 kilometru a dosáhnout rychlosti až 40 km/h. Při jízdě středně vysokými rychlostmi se o pružnou, lineární a hospodárnou akceleraci stará kombinace spalovacího motoru a elektromotoru, zatímco ve vysokých rychlostech vůz samostatně pohání zážehový 2litrový motor BOXER, který současně dobíjí baterii.

· Pohon e-BOXER přináší nižší spotřebu paliva především ve městě a v pomalu jedoucích kolonách, kde umí podle jízdního stylu řidiče snížit spotřebu ve srovnání s předchozím 2litrovým motorem až o 10 %.

· Pohon e-BOXER eliminuje nepřirozený pocit z brzdění, který je typický pro hybridní vozidla a elektromobily, a poskytuje vysoce citlivý a přirozený pocit při stisku brzdového pedálu. Brzdy se snadno ovládají a rychle a lineárně reagují na sešlápnutí pedálu, což řidiči dodává pocit jistoty. Tato schopnost je obzvláště užitečná v pomalu se pohybujícím provozu a umožňuje příjemný, stresu prostý zážitek z ízdy.

· Elektromotor a baterie jsou uspořádány symetricky v podélné ose vozidla. Elektromotor je umístěn v blízkosti těžiště vozidla, zatímco baterie a další komponenty jsou situovány nad zadní nápravou. Tím se dosahuje ještě nižšího těžiště a lepšího rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou.

· Standardně dodávaný, řidičem volený systém jízdních režimů SI-DRIVE upravuje harakteristiku motoru a řidiči umožňuje konfigurovat reakce plynového pedálu volbou mezi režimy „Intelligent“ a „Sport“. Tím se pohon dokáže lépe přizpůsobit nárokům řidiče a zajistit pohodlnější a příjemnější jízdu. Výkon elektromotoru první Imprezy e-BOXER v režimu „S“ dále zlepšuje reakce pohonu. Kombinace systému jízdních režimů SI-DRIVE a hybridního pohonu dosahuje zcela nové úrovně jízdní dynamicky. Jízdní režim „S“ tohoto hybridního modelu nabízí ještě lepší akceleraci, než bývá zvykem u zážehových motorů. Řidič může zvolit také jízdní režim „I“ (Intelligent) pro plynulý jízdní projev, a tím dosáhnout snížení spotřeby paliva. Režim „S“ (Sport) je navržen pro větší zábavu a potěšení z jízdy.

Nejlepší komplexní bezpečnost ve své třídě
Komplexní bezpečnost Subaru
Vylepšená ochrana v případě nárazu
Pokrokové bezpečnostní technologie

Impreza e-BOXER disponuje novými pokročilými bezpečnostními technologiemi, a je tak bezpečnější než kdy dříve. Standardně je vybavena asistenčním systémem EyeSight. Do paketu bezpečnostních opatření nově přidává také funkci Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD), automatické brzdění při couvání RAB a čelní kameru.

· Subaru Impreza e-BOXER bylo navržené tak, aby nabídlo nerušený výhled do všech směrů. Slepé úhly minimalizují tvary sloupků karoserie a jejich optimalizované uspořádání, stejně jako použití trojúhelníkových okének v předních dveřích. Tím je při ideální pozici za volantem připraven vždy dokonalý výhled z vozu.

· Vynikající výhled z vozu podporují také tenké sloupky karoserie, velká okna a optimální umístění bočních zpětných zrcátek.

· Impreza e-Boxer nabízí vynikající ochranu před srážkou, účinnost pohlcování energie nárazu a jejího přenosu karoserií se zvýšila o 40 %. Vysokonapěťové elektrické komponenty, jako baterie, převodník stejnosměrného proudu DC-DC a měnič proudu, jsou chráněny karoserií globální platformy Subaru (SGP) vyrobené z vysokopevnostní oceli a vybavené zesíleným ochranným rámem baterie.

· Standardně dodávaný systém EyeSight je inovativní a vysoce uznávaný asistenční systém značky Subaru, nabízející mimořádně spolehlivou prevenci v oblasti bezpečnosti prostřednictvím funkce přednárazového brzdění, adaptivního tempomatu, funkce udržování v jízdním pruhu a dalších. Těmito systémy snižuje zátěž kladenou na řidiče.

· Nová Impreza je vybavena systémem Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD), který detekuje vozidla přibližující se zezadu. SRVD nabízí tři hlavní funkce, které zlepšují výhled z vozu a pomáhají minimalizovat běžné příčiny nehod: detekci slepých úhlů, asistenci při změně jízdního pruhu a upozorňuje při couvání do silnice na příčně přijíždějící vozidla.

· Novinkou pro Imprezu e-BOXER je také výstražný tón zadních sedadel, který je určen k tomu, aby řidiče před opuštěním vozu upozornil na to, že se na zadních sedadlech nachází dítě a/nebo zvíře.

· Impreza e-BOXER je vybavena funkcí automatického brzdění při couvání, která pomáhá předcházet nárazům při couvání nebo snižuje škody vzniklé v případě nárazu. Překážky při couvání detekují ultrazvukové senzory umístěné v zadním nárazníku. Řidiče na všechny detekované překážky upozorňují zvuková výstražná znamení a na displeji zobrazované informace, díky nimž může lépe sledovat prostor za vozem. Pokud se vyskytne vysoká pravděpodobnost nárazu, systém automaticky aplikuje brzdnou sílu s cílem předejít srážce nebo snížit její následky.

· Impreza e-BOXER je nově vybavena přední kamerou instalovanou ve spodní části masky chladiče, která na křižovatkách se špatnou viditelností řidiči umožňuje detekovat přibližující se vozidla nebo chodce, a tím předcházet čelním srážkám a dalším nehodám.

· Impreza e-BOXER je standardně vybavena sedmi airbagy včetně čelního airbagu řidiče a spolujezdce, okenních airbagů, bočních airbagů a kolenního airbagu řidiče.

Intenzivnější potěšení z dynamické jízdy
Jízdní stabilita v přímém směru a ovladatelnost
Potlačení hluku a vibrací
Jízdní komfort

Kompaktní hatchback s pohonem všech kol, který byl navržen tak, aby zvládl i nejnáročnější počasí a podmínky na silnici, nabízí typickou zábavu za volantem značky Subaru, komplexní bezpečnost a nadprůměrnou dynamiku.

Systém pohonu všech kol AWD snižuje těžiště vozu o 1 mm níže a nabízí novou úroveň dynamiky, která vede k vynikající ovladatelnosti a stabilitě, lepší schopnosti vyhnout se překážce, optimálnějšímu naladění podvozku, hbitějším reakcím na řidičovy pokyny volantem, mimořádně nízkým vibracím a výjimečnému jízdnímu komfortu.


· Trvalý pohon všech kol je standardem. Je také typickým technickým prvkem automobilů Subaru, který v řidičích vzbuzuje důvěru a jistotu za každého počasí. Standardní výbavou je rovněž systém vektorového řízení dynamiky, přinášející lepší ovladatelnost, a to zejména při průjezdu zatáčkami.

· Platforma SGP umožnila výrazné zvýšení tuhosti karoserie a podvozku (podélná tuhost v ohybu vpředu +90 %, torzí tuhost +70 %, tuhost podvozku v přední části +70 %, tuhost zadní nápravnice +100 %)

· Významná vylepšení podvozku a dalších souvisejících systémů eliminují vibrace přenášené do řízení, podlahy a sedadel.

· Podvozek poskytuje výjimečně citlivou ovladatelnost a stabilitu, díky nimž vůz jede přesně tak, jak řidič zamýšlí, a vyžaduje méně pohybů volantem. To snižuje únavu řidiče na dlouhých cestách.

· Nový model zaujme sportovnějším designem založeným na konceptu „pokrokové sportovnosti“, ale současně si výrazným způsobem zachovává vzhled rodinného vozu jako zbytek modelového portfolia Subaru. Exteriér vozu dostal přepracovaný přední nárazník a pozměněnou masku chladiče, což mu propůjčuje elegantnější, a přitom sportovně dravější vzhled. Design přední části se vyznačuje technicky vyspělejším výrazem s ostrou a aerodynamicky propracovanou linkou vedoucí od masky chladiče k předním světlometům a velkému, jednoduše tvarovanému nárazníku, který byl navržen tak, aby zdůrazňoval široký a nízký postoj vozu.

· LED přední světlomety jsou doplněny LED obrysovými/denními světly, které zdůrazňují typický designový prvek Subaru ve tvaru písmene C a umocňují široký a nízký postoj vozu. Automobil díky tomu vypadá technicky vyspěleji a dravěji.

· Design zadních světel byl zdokonalen a nově se vyznačuje ztmavenou povrchovou úpravu, která zdůrazňuje jejich světelný design ve tvaru písmene C. Stejně jako v přední části vozu, také u zadních partií je zdůrazněn široký a nízký postoj vozu.

· Nově navržená 17/18palcová kola z hliníkové slitiny umocňují charakter modelu a dodávají mu propracovanější sportovní vzhled.

Pro Více informací a nabídku nové Subaru Imprezy e-BOXER kontaktujte prosím autorizovaného dealera Subaru.

Subaru ČR

Sledujte nás: