SUBARU LPG PROGRAM

        Vážení návštěvníci webu,
        následující informace týkající se Programu LPG u Subaru již pozbývají na platnosti - novou generaci atmosférických motorů Boxer s typovým označením FB20 a FB25 v nastupujícím modelovém roce 2013 z konstrukčních důvodů již není možné upravovat na pohon LPG na vysoké uspokojivé úrovni s garancí záruky, kterou jsme jako dovozce na produkty Subaru nabízeli dosud, do konce modelového roku 2012.
        Informace na stránkách spojených s touto tématikou zde ale chceme zanechat pro současné uživatele vozů s LPG zástavbou, třeba jim ještě někdy přijdou vhod.
        Děkujeme za pochopení.

        Technologie pohonu na zkapalněný plyn

        LPG je medium, které se využívá pro pohon, topení, jako všestranná a čistá energie.
        Subaru ČR ve spolupráci s holandským výrobcem Vialle také v uplynulých letech sázelo na inovační technologii a celosvětově vedoucí, příznivou alternativu paliva – zkapalněný plyn LPG. Každý z modelů procházel originálním vývojem, který zaručoval kvalitu a bezpečnost.

        Plynový pohon je totiž výhodná alternativa pohonné hmoty, která je šetrná k životnímu prostředí a je doporučována díky mnoha svým přednostem. V Subaru LPG Programu se jednalo o LPG pohon pracující na principu vstřikování kapalné fáze do sacího potrubí - technologie, která kromě hospodářských a ekologických výhod je také absolutně bezpečná.

        Výhody na první pohled

        ▫ záruka 3 roky / 100 000 km při koupi nového vozu
        ▫ náklady na pohonné hmoty klesají téměř na polovinu (ve srovnání s benzinem)
        ▫ prodlužuje se životnost motorového oleje i samotného motoru, nevytvářejí se karbonové usazeniny
        ▫ až o 10% nižší emise CO2
        ▫ spalování LPG produkuje čistší výfukové plyny než spalovaní benzinu nebo nafty. LPG je tak v současné době jednou z nejpříznivějších alternativních paliv
        ▫ dvě plné nádrže značně zvětší dojezd vozidla
        ▫ možnost jezdit na benzin zůstává
        ▫ snížení hlučnosti motoru
        ▫ zamezení zcizení pohonných hmot
        ▫ dostatečně rozšířená síť čerpacích stanic LPG v ČR (cca 800) i Evropě
        ▫ mírné zvýšení výkonu motoru (cca o 3%)

        Nevýhody

        ▫ investice na pořízení zařízení do vozidla
        ▫ zmenšení zavazadlového prostoru o rezervni kolo (nádrž je montována do prostoru rezervního kola, je možné ale řešit dojezdovou sadou společně s instalací systému monitorování tlaku v pneumatikách)
        ▫ vyšší spotřeba paliva LPG (LPG má nižší energetickou hodnotu na litr než benzín, spotřeba paliva bude na LPG až o 10-20% vyšší než srovnatelná spotřeba paliva na benzín)
        ▫ vyšší náklady na pravidelné prohlídky

        Další detailní informace k našemu LPG Programu naleznete i pod: www.vialle.cz

        Poradí vám i naši autorizovaní partneři.