Pohon všech kol - Symmetrical All-Wheel Drive

V kontaktu s povrchem vozovky ve čtyřech bodech.

Záběr za všech podmínek

Stálý pohon všech kol Symmetrical AWD je právem uznávanou technologií po celém světě. Když si to obtížné jízdní podmínky žádají, dokáže rovnoměrně rozdělovat hnací sílu na všechna čtyři kola, a nabídnout tak příkladnou kontrolu a vyváženost i tam, kde jiná vozidla sotva klopýtají.

Výhody jsou zřejmé již na první pohled – vyšší jistota při průjezdu zatáčkami, lepší záběrové schopnosti na kluzkých površích a působivější akcelerace. Řízení vozu je v konečném výsledku snazší, bezpečnější a současně i zábavnější.

Motor SUBARU BOXER

Vyvážený a komfortní.

Díky unikátní konstrukci motoru SUBARU BOXER jsou válce umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě.

Profil je tak nižší a plošší než u motorů odlišné konstrukce. Motor (a tedy i celý vůz) má tak nižší těžiště, což přispívá k lepšímu pocitu rovnováhy.

Přirozená vyváženost

Písty s protiběžným chodem— na rozdíl od tradičních řadových nebo vidlicových agregátů— se z podstaty vyznačují protichůdným působením pohybových sil, čímž napomáhají eliminovat vibrace bez nutnosti používat vyvažovací hřídele, které pouze zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí.

Nízké těžiště

Všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru s protiběžnými písty – ojnice, písty, vačkové hřídele a rozvodový mechanizmus – jsou v jedné rovině a současně co nejníže. Modely SUBARU mají oproti jiným vozům s řadovým nebo vidlicovým uspořádáním válců výrazně nižší těžiště, což přináší mnoho výhod v otázkách ovladatelnosti i jízdních schopností.

1,6 L DOHC TURBO <br>SUBARU BOXER

1,6 L DOHC TURBO
SUBARU BOXER

  • Max. výkon 125 kW (170 k) / 4 800 až 5 600 ot/min
  • Max. toč. moment 250 Nm / 1 800 až 4 800 ot/min
  • Spotřeba 1.6GT *6.9 lit./100 km
  • Spotřeba 1.6GT-S *7.1 lit./100 km
  • Emise CO2 1.6GT *159 g/km
  • Emise CO2 1.6GT-S *164 g/km

* Podívejte se na podmínky

* Spotřeba paliva a emise CO2: v souladu s normou EC715/2007-2015/45W.

Bezestupňová převodovky lineartronic CVT

Vaše očekávání řadí vyšší rychlostní stupeň

Lineartronic

Když SUBARU jako první na světě představilo svůj osobní vůz se stálým pohonem všech kol, jednalo se o zcela novou koncepci a SUBARU tím navždy dokázalo změnit vnímání technologie AWD v očích veřejnosti. Nastolený trend pokračuje nejnovější verzí bezestupňové převodovky Lineartronic, kterou používá Levorg. Lehká převodovka s příkladnou odezvou mění zaběhnuté zvyklosti svojí až nečekanou přesností a živou odezvou.

Páčky řazení pod volantem

Řidiči toužící po ještě atraktivnějších zážitcích za volantem mohou přepnout do režimu ručního řazení a měnit rychlostní stupně pomocí páček pod volantem. Virtuální šestistupňová manuální převodovka tak při sportovní jízdě nabídne bleskovou odezvu, kterou byste od samočinné převodovky CVT rozhodně nečekali.

Vždy se přizpůsobí. Bez kompromisů v otázkách výkonu.

Bezestupňová převodovka Lineartronic v modelu Levorg, nezatížená pevnými převodovými stupni jako tradiční automatická ústrojí, využívá neomezené množství převodových poměrů tak, aby motor za všech situací pracoval ve správném rozsahu otáček s ohledem na hladkou akceleraci i nízkou spotřebu paliva.

SI-DRIVE

Systém SI-DRIVE (zkr. SUBARU Intelligent - Drive) umožňuje vybrat si z různých charakteristik motoru a řazení v souladu se způsobem jízdy řidiče, očekáváním od vozidla a aktuální jízdní situací. Nabízí dva odlišné režimy: Intelligent a Sport.

V režimu Intelligent zajišťuje hladší zrychlování a hospodárnější chod, zatímco režim Sport je koncipován pro atraktivnější požitek z jízdy s vyšším výkonem a působivější akcelerací.