Motor SUBARU BOXER

V motoru typu boxer, neboli plochém motoru, se písty pohybují proti sobě v horizontálním směru. Subaru je věrné motoru typu boxer už více než 50 let, především vzhledem k výhodám,

které nabízí ve srovnání s ostatními typy motorů. Motor boxer je zárukou odolnosti a spolehlivého výkonu ve všech typech vozů.

Výkon pro běh na dlouhou trať

Plochý tvar motoru se ze své podstaty vyznačuje robustností a ideálním vyvážením. Výsledkem jsou v porovnání s jinými motory mnohem menší vibrace.

Lepší stabilita

Nízko položené těžiště plochého motoru nabízí v přímém srovnání s ostatními koncepcemi motorů mnohem lepší horizontální vyvážení.

Pohon všech kol Symmetrical AWD (SYMMETRICAL ALL-WHEEL DRIVE)

Systém symetrického pohonu všech kol Subaru Symmetrical AWD rozděluje hnací sílu na všechna kola a zajišťuje lepší trakci za mokra a na kluzkém povrchu.

Systém je koncipován horizontálně a symetricky. Má velmi nízko položené těžiště a přispívá tak ke stabilnější a bezpečnější jízdě.

Lineartronic + Active Torque Split AWD

Převodovka Lineartronic dokáže v rámci svého rozsahu nabídnout jakýkoliv převodový poměr a umožňuje tak plynulou změnu převodu bez jakýchkoliv rázů. Udržuje motor v rozsahu největší účinnosti a zajišťuje efektivní a hladkou akceleraci a ideální jízdní vlastnosti a současně snižuje spotřebu.

Lineatronic je vždy doplněn o systém aktivního rozdělování točivého momentu mezi nápravy. Standardní rozdělení točivého momentu je 60 % na přední a 40 % na zadní nápravu. V závislosti na aktuálních podmínkách je pak rozdělení točivého momentu upravováno až na poměr 50/50.

Globální platforma SUBARU

Globální platforma Subaru Global Platform - SGP je základem, na němž vyjede celá škála vozů Subaru další generace. Významně přispívá k vyšší úrovni bezpečnosti a lepším jízdním vlastnostem.

Mimo to nabízí také unikátní pocit z řízení, který lze zažít pouze ve vozech Subaru. Tato platforma je budoucností Subaru, nabízející ještě více bezstarostné zábavy pro řidiče, i pro ostatní cestující.

1. Více zábavy za volantem

Lepší reakce řízení dovolují řidiči vést auto přesně tak, jak zamýšlí, a snižují také riziko nehody. Výsledkem je automobil mnohem bezpečnější a zároveň poskytující větší radost z jízdy, dokonce i na dlouhých cestách. I se svou zvýšenou světlou výškou si zbrusu nové SUBARU XV poradí se zatáčkami jako standardní osobní vůz.

2. Jízdní komfort

Vyšší tuhost karoserie, tužší tlumiče a stabilizátory efektivně absorbují rázy a zajišťují komfortní jízdu dokonce na nerovném povrchu. Při dlouhých cestách si tak užijete více komfortu a pocítíte méně únavy.

3. Komfortní interiér

Nepříjemné vibrace a hlučnost byly minimalizovány tak, aby si cestující maximálně užili jízdu. Pečlivě naladěný podvozek a tuhá karoserie nabízejí pohodlí pro všechny cestující.

Režim X-MODE v akci

Režim X-MODE pomáhá zajistit spolehlivou kontrolu jediným stiskem tlačítka. Technologie X-Mode se ujme řízení motoru, převodovky, pohonu Symmetrical AWD, brzd a dalších komponent, aby vás bezpečně provedla na problematických cestách i v nejrůznějším terénu.

V případě aktivace režimu X-Mode se automaticky zapojuje pomocník pro sjíždění svahů, jenž udržuje konstantní rychlost, když se iksvéčko pohybuje po svahu dolů.

Sledujte nás:

Máte dotazy? Napište nám.