VŠE MÁME POKRYTO.

SUBARU XV využívá širokou škálu technologií aktivní i pasivní bezpečnosti, které pomáhají vyhnout se nehodám a zajistit dostatečnou ochranu v případě, že by k nějaké nehodě přeci jen...


Aktivní bezpečnost

Pětihvězdičkové Ohodnocení V Nárazových Testech Euro Ncap

Pětihvězdičkové Ohodnocení V Nárazových Testech Euro Ncap

SUBARU XV nastoluje měřítka v otázkách ochrany cestujících. Pečlivý konstrukční návrh dotažený do posledního detailu – to je důvod, proč SUBARU XV stojí na špičce s pětihvězdičkovým ohodnocením v nárazových testech organizace Euro NCAP * – mezi osobními automobily nejvyšším možným.

Stabilizační Systém

Stabilizační Systém

Stabilizační systém VDC pomocí řady senzorů nepřetržitě sleduje a vyhodnocuje, zda vůz pokračuje ve správném směru dle pokynů řidiče. Dojde-li k prokluzu některého z kol nebo vůz ve vysoké rychlosti opustí očekávanou trajektorii jízdy, upraví se rozdělení točivého momentu systému AWD, výkon motoru a brzdná síla na každém z kol tak, aby vůz neztratil požadovaný směr.

Brzdy

Brzdy

Součástí systému ABS je funkce elektronického rozdělování brzdné síly, aby byl tlak vyvíjený brzdami optimálně rozdělen mezi nápravy podle zatížení vozidla. S ohledem na předvídatelný a kontrolovatelný brzdný účinek v nouzových situacích pak SUBARU XV používá i brzdový asistent a systém překlenutí brzd.

Výhled z vozu

Výhled z vozu

Pokud se máme nebezpečí vyhnout, musíme jej nejprve vidět – a SUBARU XV bylo navrženo tak, aby řidič měl o svém okolí maximální přehled. K co nejlepšímu...

* Podívejte se na podmínky

* Testováno SUBARU XV ve specifikaci pro evropské trhy.

Pasivní bezpečnost

Sedadla, Bezpečnostní Pásy a Airbagy SRS <sup>*</sup>

Sedadla, Bezpečnostní Pásy a Airbagy SRS *

K bezpečnému zachycení cestujících slouží vpředu výškově nastavitelné bezpečnostní pásy s předpínači. SUBARU XV je vybaveno předními sedadly speciální konstrukce...

Prstencové Výztuže Karoserie

Prstencové Výztuže Karoserie

Prstencové výztuže karoserie zvyšují odolnost kabiny od střechy přes dveře a sloupky až po podlahu. Díky této konstrukci je nárazová energie v případě nehody odvedena mimo prostor pro cestující. Rámové prvky SUBARU XV používají konstrukci z vysokopevnostní oceli, která je silná, ale současně i lehčí.

Speciálně Rozvržená Kabina Pro Zvýšení Ochrany

Speciálně Rozvržená Kabina Pro Zvýšení Ochrany

Pokud jde o otázky bezpečnosti, všechny vozy Subaru překonávají běžně používané postupy. Motor SUBARU BOXER s převodovkou ve vašem SUBARU XV využívá speciální konstrukci zabraňující jeho proniknutí do prostoru kabiny s ohledem na lepší ochranu všech cestujících.

* Podívejte se na podmínky

* SRS: zkr. Supplemental Restraint System (dodatečný/přídavný zádržný systém). Efektivní fungování je podmíněno používáním bezpečnostních pásů.