Motor SUBARU BOXER

Vyvážený a komfortní.

Díky unikátní konstrukci motoru SUBARU BOXER jsou válce umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě. Profil je tak nižší a plošší než u motorů odlišné konstrukce.

Motor (a tedy i celý vůz) má tak nižší těžiště, což přispívá k lepšímu rozložení hmotnosti a ochotě k zatáčení.

Přirozená vyváženost

Písty s protiběžným chodem— na rozdíl od tradičních řadových nebo vidlicových agregátů— se z podstaty vyznačují protichůdným působením pohybových sil. Tím účinně eliminují vibrace bez nutnosti používat vyvažovací hřídele, které zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí.

Nízké těžiště

Všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru s protiběžnými písty – ojnice, písty, vačkové hřídele a rozvodový mechanizmus – jsou v jedné rovině a současně co nejníže. Modely SUBARU mají oproti jiným vozům s řadovými nebo vidlicovými motory výrazně nižší těžiště, což přináší mnoho výhod v otázkách ovladatelnosti i jízdních schopností.

MOTOR SUBARU BOXER 1,6 L DOHC S PŘEPLŇOVÁNÍM A PŘÍMÝM VSTŘIKOVÁNÍM PALIVA (“DIT”)

MOTOR SUBARU BOXER 1,6 L DOHC S PŘEPLŇOVÁNÍM A PŘÍMÝM VSTŘIKOVÁNÍM PALIVA (“DIT”)

  • Max výkon125 kW (170 k) při 4800 až 5600 ot/min
  • Max toč moment 250 Nm při 1800 až 4800 ot/min
  • Spotřeba paliva 7.0 l/100km (1.6GT); 7.2 l/100km (1.6GT-S)
  • Emise CO2 159 g/km (1.6GT), 164 g/km (1.6GT-S)

* Podívejte se na podmínky

* Spotřeba paliva a emise CO2: v souladu s normou EC 715/2007 - 2016/646ZD.

Pohon všech kol Symmetrical AWD

Záběr za všech podmínek.

Stálý pohon všech kol Symmetrical AWD je právem uznávanou technologií po celém světě. Když si to obtížné jízdní podmínky žádají, dokáže rovnoměrně rozdělovat hnací sílu na všechna čtyři kola, a nabídnout tak příkladnou kontrolu a vyváženost i tam, kde jiná vozidla sotva klopýtají.

Výhody jsou zřejmé již na první pohled – vyšší jistota při průjezdu zatáčkami, lepší záběrové schopnosti na kluzkých površích a působivější akcelerace. Řízení vozu je v konečném výsledku snazší, bezpečnější a současně i zábavnější.

Bezestupňová převodovka Lineartronic CVT

Vaše očekávání řadí vyšší rychlostní stupeň.

Když SUBARU jako první na světě představilo svůj osobní vůz se stálým pohonem všech kol, jednalo se o zcela novou koncepci a SUBARU tím navždy dokázalo změnit vnímání technologie AWD v očích veřejnosti. Nastolený trend pokračuje nejnovější verzí bezestupňové převodovky Lineartronic, kterou používá Levorg. Lehká převodovka s příkladnou odezvou mění zaběhnuté zvyklosti svojí až nečekanou přesností a živou odezvou.

Vždy se přizpůsobí. Bez kompromisů v otázkách výkonu.

Bezestupňová převodovka Lineartronic v modelu Levorg, nezatížená pevnými převodovými stupni jako tradiční automatická ústrojí, využívá neomezené množství převodových poměrů tak, aby motor za všech situací pracoval ve správném rozsahu otáček s ohledem na hladkou akceleraci i nízkou spotřebu paliva.

Sledujte nás:

Máte dotazy? Napište nám.